Lotul 2 din autostrada Lugoj – Deva; se monteaza parapeti si se toarna asfaltul de uzura

drdpConstructorii loturilor 2 şi 3 din Autostrada Lugoj – Deva înaintează cu lucrările efectuate. Ultimele imagini publicate de cei de la Direcţia de Drumuri şi Poduri arată progresul existent pe porţiunea din lotul 2 care ar trebui deschis circulaţiei în acest an.

Dorinţa de a se deschide circulaţiei un prim tronson din lotul doi al autostrăzii Lugoj – Deva pare să se confirme. Firma care se ocupă de lucrări lucrează la turnarea stratului de uzură, iar pe mare parte din şosea s-au montat parapeţii în zona mediană. De asemenea, la unul dintre poduri au fost montaţi stâlpii de iluminat. Pe marginea viitoarei autostrăzi se toarnă rigolele de acostament şi se betonează o serie de şanţuri. Mai mult, a fost instalat şi un panou de informare.

Pentru lotul 2 din Lugoj – Deva semnarea contractului de execuţie a avut loc în decembrie 2013, iar ordinul de începere a lucrărilor a fost dat în ianuarie 2014. Finalizarea lucrărilor era programată în iulie 2016, dar a fost amânată, după ce a fost impusă realizarea celebrelor ecoducte. Valoarea ofertată a lucrărilor a fost de 423 de milioane de lei. Conform ultimelor estimări, va fi deschis circulaţiei în acest an un prim tronson, între Traian Vuia şi Margina, urmând ca lucrările să continue ulterior, după realizarea ecoductelor aflate pe acest lot.

În ceea ce priveşte lotul 3, aici lucrările sunt cel mai avansate. Conform datelor oficiale, procentul lucrărilor finalizate a depăşit 63% la jumătatea lunii septembrie, aceasta în timp ce la lotul 2 s-a ajuns la 47%. Lucru normal, dacă ne gândim că s-a insistat pe tronsonul dintre Margina şi Traian Vuia, fără a se putea lucra în partea cu ecoducte, care vor fi scoase la licitaţie doar ulterior. În ceea ce priveşte lotul 4, care va asigura şi legătura cu autostrada de la Deva spre Sibiu, aici stadiul construcţiei a ajuns la 48%, dar operaţiunile au fost oprite din lipsa unor autorizaţii de mediu sau de construcţie.

sursa: tion.ro

Bookmark and Share

Comments are closed.

404